ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

1/7/19

ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΟΥ, ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΩ "ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ"...ΑΡΧΑΙΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ.

...να το στεφάνι της ΣΕΒΑΣΤΗΣ, που ως ΠΙΕΡΙΔΩΝ ΣΤΕΦΑΝΟΣ το χαίρεται η ...ΘΕΣΣΑΛΟΝΗ - ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ "ΚΛΕΜΜΕΝΑ" ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ, ΓΙΑΤΙ εδώ μας πρέπει ΜΟΥΣΕΙΟ
Δε θα σταματήσω να φωνάζω ρε φίλοι μου καλοί.

ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ "ΚΛΕΜΜΈΝΑ" ΡΕΕΕΕΕ
Θα το λέω πάντα αυτό...
Μέχρις να δω, ΜΟΥΣΕΙΟ κι άλλο εν Πιερίει....
Μόνο στο...
ΔΙΟΝ αδέρφια ΜΟΥΣΕΙΟ;;;;
Όμως, δε γράφω σήμερα γι' αυτό.
ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΟΥ εσύ ξέρεις γιατί το λέω.
ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΟΥ, ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΩ "ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ"...ΑΡΧΑΙΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ.
Να εξηγηθώ.
Η ΜΑΡΙΑ Η ΜΙΧΟΥ, ήταν ως Βουλεύτρια Πιερίας εκείνη που μαζί με τον τότε Δήμαρχο ΠΥΔΝΑΣ τον Κ. Αβραμίδη, κατάφεραν, έστω να κάνουν αυτό το ΜΙΝΙ ΜΟΥΣΕΙΟ εκεί στον Μακρύγιαλο.
Στη Β. Πιερία έκαναν μια ΑΠΟΘΗΚΗ - ΜΟΥΣΕΙΟ....
Επί ΠΑΣΟΚ.
Εκείνη πάλεψε, όμως μέχρις εκεί...


...η Μίχου τότε, από τα έδρανα της Βουλής έκανε έστω την ΑΠΟΘΗΚΗ - ΜΙΣΟΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΡΥΓΙΑΛΟΥ, γιατί απ' το ολότελα;;;;
Τώρα;
ΘΕΛΩ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΒΓΕΙΣ, ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΙΝΑΛ ΠΡΩΗΝ ΠΑΣΟΚ ΈΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 3-1 ΤΗΝ ΈΔΡΑ.
Αν λοιπόν βγεις πρώτη, θα ξαναγίνεις Βουλεύτρια.
Γιατί εσύ Μαρία μου ήσουν και είσαι ΒΟΥΛΕΥΤΡΙΑ κι όχι σαν κάποιες άλλες ...ΒΟΛΕΥΤΡΙΑ, των ΜΙΣΘΩΝ και του ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.
Άρα;;
Με δεδομένο ότι η Νεα Δημοκρατία θα έχει 3 ολοκαίνουργιους Βουλευτές συν εσένα αν κόψεις πρώτη το νήμα, τότε, θα πρέπει εσύ που ξέρεις μαζί με τους άλλους, τους γαλάζιους, να κάνετε την ΑΠΟΘΗΚΗ του ΜΑΚΡΥΓΙΑΛΟΥ ...ΜΟΥΣΕΙΟ!
Και να φτιάξετε στην ΝΕΟΚΑΙΣΑΡΕΙΑ το άλλο ΜΟΥΣΕΙΟ το ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ...
ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΞΑΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΔΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΥ...
Αυτά.
Και θα φωνάζω...
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ ΡΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΟΥ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΚΑΝΕ ΤΟ...
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου