Διαβάζω ένα δημοσίευμα με υπογραφή "κάτοικοι Κονταριώτισσας".
Θα μπορούσα να απαντήσω φυσικά με κάποιο άλλο ως "άλλοι κάτοικοι Κονταριώτισσας"!!! Φρονώ όμως πως αξίζει να ασχοληθώ με ενυπόγραφα κείμενα δηλαδή με όποιον έχει το θάρρος να υπογράφει τα γραπτά του με το δικό του ονοματεπώνυμο!
Παρασκευή Νάτσιου
Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Κονταριώτισσας
Θα μπορούσα να απαντήσω φυσικά με κάποιο άλλο ως "άλλοι κάτοικοι Κονταριώτισσας"!!! Φρονώ όμως πως αξίζει να ασχοληθώ με ενυπόγραφα κείμενα δηλαδή με όποιον έχει το θάρρος να υπογράφει τα γραπτά του με το δικό του ονοματεπώνυμο!
Παρασκευή Νάτσιου
Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Κονταριώτισσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου