Πραγματοποιήθηκε χθες Τρίτη 21/8/2018, στο γραφείο του Δημάρχου Δίου-Ολύμπου, συνάντηση...
της Προέδρου του Σωματείου Επαγγελματιών Λιτοχώρου κας Φανής Κουτσιμανή με...
τον Δήμαρχο Δίου-Ολύμπου κ. Κώστα Δημόπουλο,κατά την οποία έγινε αναλυτική συζήτηση αναφορικά με το Πρόγραμμα «Ανοικτά Κέντρα Εμπορίου», το οποίο προκηρύχθηκε πρόσφατα από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία».
Στη συνάντηση κλήθηκε και παρέστη ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορίου Παραγωγικότητας και Επιχειρηματικότητας Κεντρικής – Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Ο.Ε.Π.Ε.Κ.Α.Μ.Θ.) κ. Παντελής Φιλιππίδης, ενώ παρέστησαν επίσης οι: κ. Λάππας Νικόλαος, Αναπληρωτής Δήμαρχος, κ. Αθανάσιος Παπαμιχαήλ Αντιδήμαρχος & Προεδρος Δ.Σ. του Δήμου και ο κ. Αποστόλου Ευάγγελος, Γ.Γ. του Σωματείου.
Κατά τη συνάντηση τονίστηκε η μεγάλη σημασία του Προγράμματος αλλά και η ευκαιρία και υποχρέωση που έχει τόσο το Σωματείο Επαγγελματιών Λιτοχώρου απέναντι στην τοπική επιχειρηματική κοινότητα που εκπροσωπεί, όσο και ο Δήμος Δίου-Ολύμπου, ώστε να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για την ένταξή τους στο πρόγραμμα, γεγονός που θα συντελέσει στην ανάπτυξη και αναβάθμιση της περιοχής.
Η συζήτηση έγινε σε φιλική ατμόσφαιρα και στη συνέχεια ακολούθησε περιήγηση του Προέδρου της Ο.Ε.Π.Ε.Κ.Α.Μ.Θ. κου Παντελή Φιλιππίδη στην περιοχή που προβλέπεται να γίνει το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου.
Η Πρόεδρος του Σωματείου Επαγγελματιών Λιτοχώρου κα Φανή Κουτσιμανή ευχαρίστησε τον κ. Φιλιππίδη για την αποδοχή της πρόσκλησης και τόνισε ότι η προσπάθεια θα γίνει τις επόμενες μέρες, με τον απαραίτητο συντονισμό και τις κατάλληλες ενέργειες, ώστε να προχωρήσει το συγκεκριμένο έργο.
Με τιμή για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος
Φανή Κουτσιμανή
Ο Γ. Γραμματέας
Ευάγγελος Αποστόλου
της Προέδρου του Σωματείου Επαγγελματιών Λιτοχώρου κας Φανής Κουτσιμανή με...
τον Δήμαρχο Δίου-Ολύμπου κ. Κώστα Δημόπουλο,κατά την οποία έγινε αναλυτική συζήτηση αναφορικά με το Πρόγραμμα «Ανοικτά Κέντρα Εμπορίου», το οποίο προκηρύχθηκε πρόσφατα από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία».
Στη συνάντηση κλήθηκε και παρέστη ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορίου Παραγωγικότητας και Επιχειρηματικότητας Κεντρικής – Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Ο.Ε.Π.Ε.Κ.Α.Μ.Θ.) κ. Παντελής Φιλιππίδης, ενώ παρέστησαν επίσης οι: κ. Λάππας Νικόλαος, Αναπληρωτής Δήμαρχος, κ. Αθανάσιος Παπαμιχαήλ Αντιδήμαρχος & Προεδρος Δ.Σ. του Δήμου και ο κ. Αποστόλου Ευάγγελος, Γ.Γ. του Σωματείου.
Κατά τη συνάντηση τονίστηκε η μεγάλη σημασία του Προγράμματος αλλά και η ευκαιρία και υποχρέωση που έχει τόσο το Σωματείο Επαγγελματιών Λιτοχώρου απέναντι στην τοπική επιχειρηματική κοινότητα που εκπροσωπεί, όσο και ο Δήμος Δίου-Ολύμπου, ώστε να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για την ένταξή τους στο πρόγραμμα, γεγονός που θα συντελέσει στην ανάπτυξη και αναβάθμιση της περιοχής.
Η συζήτηση έγινε σε φιλική ατμόσφαιρα και στη συνέχεια ακολούθησε περιήγηση του Προέδρου της Ο.Ε.Π.Ε.Κ.Α.Μ.Θ. κου Παντελή Φιλιππίδη στην περιοχή που προβλέπεται να γίνει το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου.
Η Πρόεδρος του Σωματείου Επαγγελματιών Λιτοχώρου κα Φανή Κουτσιμανή ευχαρίστησε τον κ. Φιλιππίδη για την αποδοχή της πρόσκλησης και τόνισε ότι η προσπάθεια θα γίνει τις επόμενες μέρες, με τον απαραίτητο συντονισμό και τις κατάλληλες ενέργειες, ώστε να προχωρήσει το συγκεκριμένο έργο.
Με τιμή για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος
Φανή Κουτσιμανή
Ο Γ. Γραμματέας
Ευάγγελος Αποστόλου




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου