ΠΙΕΡΙΚΗ - Η δύναμή μας είστε εσείς... - Στείλτε παράπονα και καταγγελίες στο pierikinews@gmail.com ή επικοινωνήστε στο 6989725883
ΕΚΤΑΚΤΟ ⚡
Φορτώνει...

29/7/20

Σιωπή, συγκάλυψη ή φόβος για το θέμα των εργαζομένων στη δημοτική επιχείρηση αμμοχάλικου Δίου Ολύμπου;;

Η προηγούμενη δημοτική αρχή μέσα στα λάθη ή τα σωστά της, άνοιξε μια πληγή στη ΔΕΑΔΟΛ βρίσκοντας παρατυπίες κ παρανομίες σε αναθέσεις προμηθειών αλλά κυρίως σε προσλήψεις υπαλλήλων.

Σύμφωνα με τις ελάχιστες πληροφορίες που ξεφεύγουν απο τους νυν (γιατί οι πρώην χάθηκαν)ο εισαγγελέας σταμάτησε την πληρωμή τους ως παράνομη, αλλά οι υπάλληλοι συνεχίζουν να δουλεύουν! Αν είναι παράνομοι, γιατί συνεχίζουν; Αν πληρωνόταν παράνομα, θα τα επιστρέψουν; Αν προσλήφθηκαν παράνομα, θα καταδικαστούν οι υπεύθυνοι;
Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα ταλανίζουν το δημοσιογραφικό μυαλό μας.
Παρακολουθούμε το θέμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου