Σύμφωνα με τις ελάχιστες πληροφορίες που ξεφεύγουν απο τους νυν (γιατί οι πρώην χάθηκαν)ο εισαγγελέας σταμάτησε την πληρωμή τους ως παράνομη, αλλά οι υπάλληλοι συνεχίζουν να δουλεύουν! Αν είναι παράνομοι, γιατί συνεχίζουν; Αν πληρωνόταν παράνομα, θα τα επιστρέψουν; Αν προσλήφθηκαν παράνομα, θα καταδικαστούν οι υπεύθυνοι;
Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα ταλανίζουν το δημοσιογραφικό μυαλό μας.
Παρακολουθούμε το θέμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου