Δεν θέλει κανείς να το πιστέψει, αλλά μάλλον είναι αλήθεια. Ομάδες τις πόλης της Κατερίνης, κάνουν έκκληση στους πολίτες για να προσφέρουν κουβέρτες στο Γ. Νοσοκομείο Κατερίνης γιατί…
δεν φτάνουν! Ναι, η σημερινή κατάσταση είναι πρωτόγνωρη και σοβαρή, αλλά ταυτόχρονα αποκαλύφθηκε και η διαχρονική γύμνια του συστήματος υγείας.Είναι δυνατόν, σε έναν χώρο που ξοδεύονται εκατομμύρια κάθε χρόνο, να μην φτάνουν οι κουβέρτες για τους ασθενείς, όσοι και αν είναι αυτοί; Και οι ευθύνες δεν βαρύνουν μόνο την σημερινή διοίκηση, αλλά και τις παλαιότερες διοικήσεις, αλλά και τους…μόνιμους υπαλλήλους διαχειριστές της κατάντιας αυτής. Αλήθεια, να ρωτήσω κάτι ακόμα τους αρμόδιους; Το νοσοκομείο μας πως τα πάει από θέρμανση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου