ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

16/12/20

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΩ ΔΕΚΑΡΑ!

Καλημέρα και καλή υπομονή σε όλο τον κόσμο. Δεν μας φτάνουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε τον τελευταίο χρόνο έχουμε και καψόνια της ΔΕΔΔΗΕ. Χθες το μεσημέρι ήρθε στο μαγαζί μου ένας ευγενέστατος υπάλληλος και μου λέει ήρθα να σου κόψω το ρεύμα. Απορώντας του ρωτάω για ποιον λόγο και μου απαντάει μάλλον χρωστάς αν και πήγα λέει και σε άλλες πόσες περιπτώσεις που απόρησαν επίσης γιατί είχαν πληρώσει και αυτοί τους λογαριασμούς τους. Έλεγξα τα χαρτιά μου και τις κινήσεις μου στο e banking, μίλησα με την εταιρεία που συνεργάζομαι και μου είπαν δεν χρωστάω και ότι καλό είναι να καλέσω στη ΔΕΔΔΗΕ. 

 Κάλεσα 3 φορές στα κεντρικά με χρέωση που ξεπέρασε τα 10 ευρώ και απάντηση δεν πήρα από κανέναν. Κάλεσα και το τοπικό τμήμα και επίσης απάντηση δεν πήρα από κανέναν αφού και στις δύο περιπτώσεις δεν σήκωναν τα τηλέφωνα. Σε μια κατάσταση σαν αυτή που ζούμε και παλεύοντας να είμαι τυπικός στις υποχρεώσεις μου, από χθες είμαι χωρίς ρεύμα στο μαγαζί μου έχοντας μείνει η δουλειά μου πίσω και απολογούμενος στους πελάτες και φίλους γιατί δεν υπάρχει ρεύμα στο μαγαζί .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου