ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

27/9/24

Παραιτήθηκε ο πρώην Δήμαρχος από δημοτικός σύμβουλος, αλλά και από ηγέτης της μείζονος αντιπολίτευσης

 


Το πλήρες κείμενο της παραίτησής του, όπως δημοσιεύτηκε πριν λίγη ώρα στο Facebook

“Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,

Με την

παρούσα ανακοίνωση, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα υπέβαλα την παραίτησή μου από τη θέση του Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΕΚΚΙΝΗΣΗ» και ως εκ τούτου από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου στον Δήμο Κατερίνης.
Η απόφασή μου να αποχωρήσω από το Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης οφείλεται σε καθαρά επαγγελματικούς λόγους. Η απουσία μου λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων μου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, δυστυχώς δεν μου επιτρέπουν να ασκήσω τα καθήκοντα που μου ανέθεσαν οι δημότες της Κατερίνης, τους οποίους τιμώ και σέβομαι.
Η απόφασή μου αυτή δεν ήταν εύκολη. Θεωρώ όμως ότι είναι αναγκαία, προκειμένου να διευκολύνω την δημοτική μου παράταξη στην άσκηση των αντιπολιτευτικών της καθηκόντων, κάτι που εμένα στην παρούσα χρονική συγκυρία δεν μου...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 

ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ 

ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου