Σε μια συγκινητική και βιωματική ανάρτηση προχώρησε ο πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ Πιερίας, Κώστας Κουτρούπας...
Με αφορμή τις
παιδικές του αναμνήσεις από τη μεγάλη προεκλογική συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης το 1985, ο κ. Κουτρούπας αναφέρεται στον παλμό της εποχής και τη διαχρονική παρακαταθήκη του Ανδρέα Παπανδρέου για κοινωνική δικαιοσύνη και εθνική αξιοπρέπεια.Αναλυτικά η ανάρτησή του:
«Μια εικόνα που δεν ξεχνιέται ποτέ…
Ήταν το 1985. Ήμουν μόλις 10 χρονών όταν ο πατέρας μου μαζί με τη μητέρα μου, όντας δημοκράτες, με πήραν μαζί τους στη μεγάλη προεκλογική συγκέντρωση του Ανδρέας Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη.
Δεν καταλάβαινα τότε πολλά από πολιτική. Αυτό που θυμάμαι όμως με απόλυτη καθαρότητα είναι το συναίσθημα. Τον κόσμο. Τη θάλασσα των ανθρώπων που γέμιζε τους δρόμους. Τις σημαίες που ανέμιζαν παντού. Τον παλμό, τα συνθήματα, την προσμονή.
Αυτός ήταν ο Ανδρέας…ένας και μοναδικός…!
Η παρακαταθήκη που άφησε στην παράταξη αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα παραμένει ζωντανή μέσα από τις αξίες της κοινωνικής δικαιοσύνης, της εθνικής αξιοπρέπειας, της λαϊκής συμμετοχής και της πίστης ότι η πολιτική οφείλει να υπηρετεί τον πολίτη.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου