ΠΙΕΡΙΚΗ - Η δύναμή μας είστε εσείς... - Στείλτε παράπονα και καταγγελίες στο pierikinews@gmail.com ή επικοινωνήστε στο 6989725883
ΕΚΤΑΚΤΟ ⚡
Φορτώνει...

27/6/26

Δύο μέρες μετά το ατύχημα (στη Βροντού), μετά τις 9 το βράδυ και νννναααααα κάτι χαμόγελα!!!!

 


Το πρόσφατο εργατικό ατύχημα στην Βροντού, στην διάρκεια εργασιών στο αρδευτικό δίκτυο, δεν προκάλεσε μόνο έναν σοβαρά τραυματία συμβασιούχο εργαζόμενο στον Δήμο και αλγεινές εντυπώσεις, θλίψη και απογοήτευση και πόνο στην οικογένεια του παθόντα. Προκάλεσε, όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, τα αναμενόμενα ερωτηματικά για πολλά που αφορούν τις συνθήκες εργασίας και τα επιβεβλημένα μέτρα προστασίας. Δυστυχώς, ερωτηματικά που ‘ναι κατά πολύ, ρητορικά.

Από την πλευρά της διοίκησης εκδόθηκε μια ανακοίνωση, χωρίς κανένα στοιχείο για το τι πραγματικά συνέβη. Συνηθισμένο κι αυτό. Διαβεβαίωση για στήριξη του παθόντα και δεσμεύσεις για διερεύνηση του περιστατικού, με πλήρη συνεργασία της δημαρχίας Γερολιόλιου.

Σε όσους έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να ρωτήσουν, έστω και κατ’ ιδίαν, για το αν κι αν ναι, κατά πόσον υπήρχαν στην διάρκεια των συγκεκριμένων εργασιών, σε εφαρμογή, έστω και τα ελάχιστα μέτρα προστασίας… οι απαντήσεις ήταν -και σ’ αυτό- αναμενόμενες. Ευθύνη όσων τις έλαβαν, να τις καταγράψουν εκεί που πρέπει και να τις κοινοποιήσουν, αν το κρίνουν επιβεβλημένο.

Όσο για την πλήρη διερεύνηση του τραγικού περιστατικού και την....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου