Ο πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ Πιερίας, Κώστας Κουτρούπας, χαρακτηρίζει θετική τη ρύθμιση και την αναδρομική εφαρμογή της απόφασης του Αρείου Πάγου για τους δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη.
Υπογραμμίζει ότι η δικαίωση αυτή αποτελεί καρπό των μακροχρόνιων αγώνων των ίδιων των πολιτών, ενώ τονίζει την ανάγκη για άμεση υλοποίηση της απόφασης και για μια συνολική αντιμετώπιση του ιδιωτικού χρέους που πιέζει νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Η Δήλωση του Κώστα Κουτρούπα:
«Θετική η ρύθμιση για τους δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη και η αναδρομική εφαρμογή της απόφασης της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου.
Ας μην ξεχνάμε όμως κάτι σημαντικό:
Χρειάστηκε να φτάσουν χιλιάδες δανειολήπτες μέχρι τον Άρειο Πάγο για να δικαιωθούν.
Χρειάστηκε μια ιστορική δικαστική απόφαση για να ξεκαθαριστεί ότι οι τόκοι υπολογίζονται επί της μηνιαίας δόσης και όχι επί του συνολικού κεφαλαίου.
Η δικαίωση ανήκει πρώτα στους πολίτες που επέμειναν και αγωνίστηκαν όλα αυτά τα χρόνια.
Το ζητούμενο πλέον είναι η πλήρης και άμεση εφαρμογή της απόφασης και η αντιμετώπιση του συνολικού προβλήματος του ιδιωτικού χρέους που εξακολουθεί να πιέζει χιλιάδες νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου