ΠΙΕΡΙΚΗ - Η δύναμή μας είστε εσείς... - Στείλτε παράπονα και καταγγελίες στο pierikinews@gmail.com ή επικοινωνήστε στο 6989725883
ΕΚΤΑΚΤΟ ⚡
Φορτώνει...

23/6/26

Κυψέλη Ημαθίας: Κάτοικοι χωρίς νερό για δύο μήνες ή fake news; Αν ισχύει, μιλάμε για απόλυτη ντροπή!


Μια εξαιρετικά σοβαρή καταγγελία εμφανίστηκε στο διαδίκτυο, προκαλώντας έντονες συζητήσεις και εύλογα ερωτηματικά στην τοπική κοινωνία.... Σύμφωνα με ανώνυμη δημοσίευση σε ομάδα μέσων κοινωνικής δικτύωσης που αφορά την περιοχή της Αλεξάνδρειας, η κατάσταση στην Κυψέλη Ημαθίας περιγράφεται ως τραγική.

​Σοκαριστικοί οι ισχυρισμοί της ανάρτησης....

​Δύο μήνες χωρίς νερό;;;; 

​Μηδενική ενημέρωση;;;; 

​Μείωση της διανομής εμφιαλωμένων νερών στο μισό;;;;; 

​Ως τοπικό μέσο ενημέρωσης, οφείλουμε να κρατήσουμε τις απαραίτητες αποστάσεις, καθώς η καταγγελία γίνεται από ανώνυμο λογαριασμό και δεν έχει συνοδευτεί μέχρι στιγμής από κάποια επίσημη ανακοίνωση ή διάψευση! 

Ή τουλάχιστον δεν είδαμε εμείς κάτι! 

Είναι πράγματι έτσι τα πράγματα ή πρόκειται για μια διογκωμένη ανάρτηση που αλλοιώνει την πραγματικότητα;

​Ας είμαστε ειλικρινείς.... Αν η καταγγελία αυτή αποδειχθεί αληθινή, δεν υπάρχουν δικαιολογίες!!! 

Το να αφήνεις ανθρώπους, ηλικιωμένους και παιδιά χωρίς νερό για δύο μήνες μέσα στο κατακαλόκαιρο είναι τριτοκοσμικό, απάνθρωπο και πλήρως απαράδεκτο για μια ευνομούμενη κοινωνία το 2026....

​Το νερό δεν είναι πολυτέλεια, είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα. Αν οι αρμόδιοι αδυνατούν να εξασφαλίσουν τη ροή του στις βρύσες των πολιτών και, αντί αυτού, τους κάνουν και χάρη δίνοντάς τους  9 λίτρα εμφιαλωμένο νερό την ημέρα αφήνοντάς τους στο σκοτάδι από πλευράς ενημέρωσης.... τότε μιλάμε για παταγώδη αποτυχία της τοπικής αυτοδιοίκησης! 



​Αναμένουμε την επίσημη τοποθέτηση των αρμοδίων για το θέμα για να βγάλουμε ολοκληρωμένα συμπεράσματα! 



Ν.Λ. = pieriki.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου