Οι περιφερειάρχες που είχαν το χρίσμα της ΝΔ, φαίνεται, σύμφωνα με τη στήλη ''Big Mouth'' του powergame.gr, να αποφεύγουν να ριχτούν στη "μάχη" των εκλογών, ωστόσο υπάρχει σχέδιο ενεργοποίησής τους από τον Κωσταντίνο Κυρανάκη.
Ο γραμματέας της ΝΔ, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth, έχει αντιληφθεί το πώς έχει η κατάσταση και σχεδιάζει μία συνάντηση, ώστε να πείσει τους περιφερειάρχες να μπουν και εκείνου στη «μάχη» των εκλογών, καθώς πρόκειται για ανθρώπους που αναπτύσσουν δράση στις περιφέρειές τους και έχουν επιρροή στον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου