ΠΙΕΡΙΚΗ - Η δύναμή μας είστε εσείς... - Στείλτε παράπονα και καταγγελίες στο pierikinews@gmail.com ή επικοινωνήστε στο 6989725883
ΕΚΤΑΚΤΟ ⚡
Φορτώνει...

23/8/18

Ξεσήκωσαν την πόλη των Γιαννιτσών για την Μακεδονία κατά την μοτό-πορεία από τους λάτρεις των δύο τροχών και όχι μόνο. ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΓΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ...!!! ΦΩΤΟ - ΒΙΝΤΕΟ

 Αφετηρία το άγαλμα του Μ.Αλεξάνδρου στην πόλη των Γιαννιτσών μέσω της Ε.Ο. Γιαννιτών-Θεσσαλονίκης και κατάληξη στην Πέλλα, μπροστά στο άγαλμα του Μ.Αλεξάνδρου και πάλι.

Οι δικυκλiστές των Γιαννιτσών έστειλαν ένα σαφές μήνυμα: "Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ"

Δείτε εικόνες και βίντεο από την πορεία με το φακό του pellain-gr
















φωτό Κώστας Πισμισάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου