Αφετηρία το άγαλμα του Μ.Αλεξάνδρου στην πόλη των Γιαννιτσών μέσω της Ε.Ο. Γιαννιτών-Θεσσαλονίκης και κατάληξη στην Πέλλα, μπροστά στο άγαλμα του Μ.Αλεξάνδρου και πάλι.
Οι δικυκλiστές των Γιαννιτσών έστειλαν ένα σαφές μήνυμα: "Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ"
Δείτε εικόνες και βίντεο από την πορεία με το φακό του pellain-gr
Οι δικυκλiστές των Γιαννιτσών έστειλαν ένα σαφές μήνυμα: "Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ"
Δείτε εικόνες και βίντεο από την πορεία με το φακό του pellain-gr
φωτό Κώστας Πισμισάκης















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου