Τα κορίτσια του Βόλεϊ του Αρχελάου....
Ένα μπουκέτο κορίτσια, οι παίκτριες του Αρχελάου μου!
Μπράβο κορίτσια και σε ανώτερα!
Η φωτογραφίες μου, είναι αρχείου.
Όμως, πάντα επίκαιρες όσο ποτέ.
Γιατί όλες οι ομάδες ετοιμάζονται, ενόψει νέας περιόδου.
Μαζί κι εμείς ως φίλαθλοι!
Έτσι δεν είναι Χρήστο Τασχουνίδη αδερφέ μου;;;;;;
Περιμένω από όλους εσάς τα καλύτερα!
Γιατί τα καλύτερα, έρχονται.
ker@ilidis
Ένα μπουκέτο κορίτσια, οι παίκτριες του Αρχελάου μου!
Μπράβο κορίτσια και σε ανώτερα!
Η φωτογραφίες μου, είναι αρχείου.
Όμως, πάντα επίκαιρες όσο ποτέ.
Γιατί όλες οι ομάδες ετοιμάζονται, ενόψει νέας περιόδου.
Μαζί κι εμείς ως φίλαθλοι!
Έτσι δεν είναι Χρήστο Τασχουνίδη αδερφέ μου;;;;;;
Περιμένω από όλους εσάς τα καλύτερα!
Γιατί τα καλύτερα, έρχονται.
ker@ilidis


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου