Η Μαρίνα Πατούλη λατρεύει το χρυσό χρώμα και από ότι φαίνεται δεν το αποχωρίζεται ούτε το καλοκαίρι. Η σύζυγος του Περιφερειάρχη Αττικής βρέθηκε στο Λαγονήσι για να απολαύσει τον καλό καιρό και ένα μπάνιο στην πισίνα, όπου όπως θα δείτε το ντεκορ που την πλαισιώνει έχει πάρα πολύ… χρυσό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου