Όπως αναφέρει ο ίδιος σε ανάρτηση του στο Facebook, ''Χθες η Β ΜΕΘ τέθηκε εκ νέου (2η φορά) στη μάχη έναντι στον covid-19. Πόσος χρόνος νομίζετε χρειάστηκε για να γεμίσει σχεδόν; Να σας πω εγώ: 14 ώρες‼️ Δεχόμενη τεράστια πίεση τόσο από τη γενική εφημερία του ΓΝ «Γ.Παπανικολάου» όσο και από νοσοκομεία γειτονικών νομών''.
Διαβάστε τη συγκλονιστική ανάρτηση που ανήρτησε ο γιατρός, Ελευθέριος Σιώμος:



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου