ΠΙΕΡΙΚΗ - Η δύναμή μας είστε εσείς... - Στείλτε παράπονα και καταγγελίες στο pierikinews@gmail.com ή επικοινωνήστε στο 6989725883
ΕΚΤΑΚΤΟ ⚡
Φορτώνει...

11/11/20

Συγκλονίζει γιατρός του Παπανικολάου: Σχεδόν σε 14 ώρες γέμισε η ΜΕΘ (ΦΩΤΟ)

Την δραματική κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα νοσοκομεία,  περιγράφει με ανάρτησή του, γιατρός του νοσοκομείου «Παπανικολάου» στη Θεσσαλονίκη.

Όπως αναφέρει ο ίδιος σε ανάρτηση του στο Facebook, ''Χθες η Β ΜΕΘ τέθηκε εκ νέου (2η φορά) στη μάχη έναντι στον covid-19. Πόσος χρόνος νομίζετε χρειάστηκε για να γεμίσει σχεδόν; Να σας πω εγώ: 14 ώρες‼️ Δεχόμενη τεράστια πίεση τόσο από τη γενική εφημερία του ΓΝ «Γ.Παπανικολάου» όσο και από νοσοκομεία γειτονικών νομών''.


Διαβάστε τη συγκλονιστική ανάρτηση που ανήρτησε ο γιατρός, Ελευθέριος Σιώμος:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου