Οι ευχάριστες ειδήσεις έρχονται από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, από όπου έλαβε εξιτήριο, σύμφωνα με το magnesianews.gr, η νεαρή Βολιώτισσα με το τριών μηνών μωράκι της, που νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες με κορωνοϊό.
Τα συμπτώματα ήταν ήπια και η νοσηλεία έγινε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο της Μαιευτικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, από όπου και έλαβε εξιτήριο.
onlarissa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου