ΠΙΕΡΙΚΗ - Η δύναμή μας είστε εσείς... - Στείλτε παράπονα και καταγγελίες στο pierikinews@gmail.com ή επικοινωνήστε στο 6989725883
ΕΚΤΑΚΤΟ ⚡
Φορτώνει...

11/11/20

Κορωνοϊός: Καλά νέα από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας – Εξιτήριο για τη νεαρή μητέρα με το μωράκι της

Ευτυχώς υπάρχουν και ορισμένα καλά νέα μέσα στον κυκεώνα των δυσάρεστων ειδήσεων σε ότι αφορά τον φονικό ιό του covid 19.

Οι ευχάριστες ειδήσεις έρχονται από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, από όπου έλαβε εξιτήριο, σύμφωνα με το magnesianews.gr, η νεαρή Βολιώτισσα με το τριών μηνών μωράκι της, που νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες με κορωνοϊό.

Τα συμπτώματα ήταν ήπια και η νοσηλεία έγινε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο της Μαιευτικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, από όπου και έλαβε εξιτήριο.

onlarissa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου