ΠΙΕΡΙΚΗ - Η δύναμή μας είστε εσείς... - Στείλτε παράπονα και καταγγελίες στο pierikinews@gmail.com ή επικοινωνήστε στο 6989725883
ΕΚΤΑΚΤΟ ⚡
Φορτώνει...

11/11/20

Δήμος Δίου Ολύμπου: πρόεδρος δημοτικής επιχείρησης ύδρευσης και αποχέτευσης καταγγέλει μια ολόκληρη δημοτική ενότητα σαν κλέφτες νερού και όλοι κλείνουν τα αφτιά τους;;;

Καμία παραίτηση, καμία απομάκρυνση καμία αντίδραση ούτε καν από τους προέδρους των χωριών της δημοτικής ενότητας Δίου. 

Ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης ύδρευσης και αποχέτευσης δήμου Δίου Ολύμπου κατήγγειλε ξεκάθαρα ότι το 90% των δημοτων της Δ.Ε. Δίου κλέβουν νερά. 

Είναι έτσι; Θα μάθουμε ποτέ; Ο πρόεδρος λέει ότι θέλει ή μιλάει με στοιχεία;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου