Δήμος Δίου Ολύμπου: πρόεδρος δημοτικής επιχείρησης ύδρευσης και αποχέτευσης καταγγέλει μια ολόκληρη δημοτική ενότητα σαν κλέφτες νερού και όλοι κλείνουν τα αφτιά τους;;;
Καμία παραίτηση, καμία απομάκρυνση καμία αντίδραση ούτε καν από τους προέδρους των χωριών της δημοτικής ενότητας Δίου.
Ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης ύδρευσης και αποχέτευσης δήμου Δίου Ολύμπου κατήγγειλε ξεκάθαρα ότι το 90% των δημοτων της Δ.Ε. Δίου κλέβουν νερά.
Είναι έτσι; Θα μάθουμε ποτέ; Ο πρόεδρος λέει ότι θέλει ή μιλάει με στοιχεία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου